«Redesign: Πότε και πώς να φρεσκάρετε την εικόνα της επιχείρησης στο διαδίκτυο» Νέο επεισόδιο (No 193) της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice του ΟΝΕ Channel

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, η εικόνα μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία για την επιτυχία της. Όμως, με την ταχύτητα που αλλάζουν τα τεχνολογικά και τα αισθητικά πρότυπα, πόσο συχνά θα πρέπει μια επιχείρηση να “φρεσκάρει” την ψηφιακή της παρουσία; Και ποιες είναι οι καλύτερες πρακτικές για να το πράξει; Βρείτε την ευκαιρία, σε αυτό το επεισόδιο, να ενημερωθείτε, να εμπνευστείτε και να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας στον ψηφιακό κόσμο.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο του στο studio τον Head Digital Marketer Σπύρο Ανδρίοπουλο, συζητούν για τον επιβεβλημένο επανασχεδιασμό της online εικόνας μιας επιχείρησης ανά τακτά χρονικά διαστήματα (Redesign).

 Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, εξετάσαμε τους παράγοντες που καθορίζουν την ανάγκη μιας επιχείρησης να επιλέξει το redesign της ψηφιακής της παρουσίας. Παρουσιάσαμε τα βασικά στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη διάρκεια ενός redesign, από την ανανέωση του λογότυπου μέχρι την βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη. Συζητήσαμε τα σημάδια και τα κριτήρια που δείχνουν ότι μια επιχείρηση χρειάζεται να ανανεώσει την ψηφιακή της εικόνα και πότε αυτό είναι πιο κρίσιμο. Αναλύσαμε πώς ένας επαναπροσδιορισμός της online εικόνας μιας επιχείρησης μπορεί να επηρεάσει τη συνολική της ψηφιακή στρατηγική και τις τακτικές της στο διαδίκτυο. Επισημάναμε τη σημασία του social listening κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για το redesign και το πώς η ενεργητική ακρόαση των πελατών και η παρακολούθηση των αντιδράσεών τους μπορεί να καθορίσει τη στρατηγική που θα ακολουθηθεί. Ακόμα, παρουσιάστηκαν η διαδικασία και τα βημάτα που πρέπει να ακολουθηθούν για να επιτευχθεί ένας επιτυχημένος και αποτελεσματικός επανασχεδιασμός της

ψηφιακής εικόνας μιας επιχείρησης. Τέλος, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε ένα χρηστικό Checklist του επιχειρηματία για το redesign της online εικόνας της επιχείρησης του.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 190 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*