Θέμα: Διευθέτηση προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί κατά τη μετάβαση στον νέο ασφαλιστικό φορέα Generali
Κύριε Διευθυντά
Εδώ και ενάμισι μήνα είναι σε ισχύ η νέα σύμβαση του ομαδικού ασφαλιστηρίου υγείας του προσωπικού του Ομίλου ΔΕΗ με την εταιρεία Generali.
Κατανοούμε ότι η μετάβαση από τον έναν ανάδοχο στον άλλο, ήταν λογικό να ακολουθηθεί από κάποια ζητήματα προσαρμογής και διευθέτησης.
Θα περιμέναμε ωστόσο ότι μέχρι και αυτή τη στιγμή τα περισσότερα από αυτά, που είναι ζωτικής σημασίας, θα είχαν επιλυθεί με σωστό προγραμματισμό και σχεδιασμό.
Στην παρούσα φάση, χιλιάδες εργαζομένων, αντιμετωπίζουν δυσχέρειες που δεν καθιστούν τη νέα σύμβαση λειτουργική και αποτελεσματική.
Με τους συναδέλφους και τις οικογένειές τους να αντιμετωπίζουν πλείστα προβλήματα υγείας από τη μία και να μην είναι σε θέση να εξυπηρετηθούν σωστά από την άλλη, με την παρούσα ζητούμε να ρυθμιστούν ΑΜΕΣΑ:
- Λειτουργία πλήρους τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης
- Ένταξη περισσότερων γιατρών που θα είναι συμβεβλημένοι με την Generali
- Δημιουργία περισσότερων εξεταστικών κέντρων και δομών που θα μπορούν άμεσα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους
- Δημιουργία ενός ευέλικτου συστήματος πληρωμής των εργαζόμενων σε ό,τι έχει να κάνει με το αντίτιμο που δικαιούνται από το ασφαλιστήριο, καθότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στο θέμα αυτό.
κ. Διευθυντά
Για το Σωματείο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ η υγεία και ασφάλεια των μελών του υπήρξαν πάντα αδιαπραγμάτευτα και ως εκ τούτου ζητούμε την παρέμβασή σας για την άμεση αποκατάσταση των στρεβλώσεων.
Για το Σωματείο Παραγωγής
Ηλεκτρικής Ενέργειας «ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ» ΔΕΗ Α.Ε.
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Μόσχου Μόσχος Μάστορας Αθανάσιος